-anak2,mak,abah...

 
  

nana suka kanak2!! sayang kanak2!! baby2...kanak2 kecil..comel2!! geramnye..hehehehe!!

erm...rabiah dah balik penang,ada la jugak member nak sembang2! gila tau dgn minah ni! loyar buruk abes..melawan,menjawab jea..tak larat nak gelak! haha..rabiah ada cerita kat nana.sebenarnya abah ngn ibu brgaduh.sbb mama.nana dh agak.mesti diorg ada smbunyi something ni.inilah dia.ishh! sakit hati gila.nana tak percaya bila dengar ni semua.tp nak buat mcm mana,dah jadi pon.hafiz nak masuk sekolah menengah dah,form1.tp abah n=minta duit kat ibu utk hafiz?! kenapa abah?? mana duit mama?? mama kan kerja?? kenapa minta kat ibu? apa yg mama bg kat ibu?? terok sngt ke keadaan ibu abah?? abah sedar tak abah dah cukup hidup menumpang dgn ibu?? tp abah percaya kat mama,abah brpihak pada mama,tak beri ruang kat ibu.abah tampar ibu depan mama?? sampai hati abah?! apa yg ibu buat? semua sbb mama? apa mama buat? apa abah buat? apa ibu buat?? tolong lah abah...takkan abah nak jadi seperti dulu?? tak tentu hala..keluar petang,balik pagi2 buta.sekarang abah kerja,tp takda gaji?? mengikut jemaah apa benda la abah?! nana tak sgka..nana taknak apa yg mak fikir,cakapkan pada kami tu betul2 belaka..cukup lah abah..cukuplah apa yg abah buat dulu pada mak,arwah tok,kami.jgn berterusan utk adik2 kami.mereka perlukan abah.ya,,kami kekurangan kasih syang abah,abah jarang melawat kami,mak benci abah,abah hidup susah.sudah2 lah abah..jangan terlalu tamak.simpan duit utk masa hadapan,jgn terlalu boros.inilah akibatnya.ibu pula jadi mangsa?? tolong lah....abah dan mak cakap manis ja depan kami.berceramah baik je.tp apa yg mak dan abah buat?? mak pompang2 kat abah,mama dan ibu macam tu,macam ni..tp sekarang mak pulak yg buat?? apa nii?? tolonglah..kami dah benci dgn semua nii...Ya Allah..kenapa lah Kau ambil arwah tok?? kami seperti tiada tempat brgantung lg.kan baik jika arwah tok ada.tp mungkin juga ini hikmahMu.Kau lebih mnyayangi arwah tok dan arwah tokwan,Kau ambil nyawa mereka agar mereka tidak mengalami segala kesulitan ini.terima kasih Ya Allah,kami reda,kami berserah.Ya Allah,,jauhkanlah sifat2 buruk ini drpd kami,adik2 kami.semoga keturunan selepas ini dpt hidup dgn lbih baik,Ya Allah,lindungilah kami!

♥ duluu..... ♥