to budak manis,,

taaaa daaaa... ni post utk shabat baik sya iaitu SITI RAHMAH BINTI ABU BAKAR.. knapa?? jeng! jeng! jeng!!
     
|
|
|
|
5
4
3
2
1

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,,HAPPY BIRTHDAY TO YOU,,HAPPY BIRTHDAY TO RAHMAH,,HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!!!


yea,,12/6/2011 ada lah hari brsejarah utk shabat saya yg mnyambut ulgtahun kelahirannya yg ke17.hey sweetie,,epi besday yea!! moga epi2 slalu.! hehehe,,

okae,,ni post ke2 nana utk shabat yg smbut besday..sblom ni to budak bngong an (fakhry) skarang rahmah plak.ouh! 6 hari je?! ahahah~~

RAHMAHH!!! syg la,,ari ahad ko smbut besday,tp ko dah nak balik asrama plak..huhuhu! xbole da smbut.tp xpe la,kan kita da smbut 2 hari awai,,huahuahua~~nana tgah duk wat keja add math.pastu elax2 sat golek2 ats katil,baru nana tringat bsday amah.huhu,,laju je nak wish besday.takot xsempat! huahahah..

rahmah baik,manis,ajin x ajin la jgak.ahahaha...ampa main2 dgn dia,tau la dia lanyak ampa.heee~ klu bab2 smpah mnyumpah pon dia terer ooo..don't play2.heee..tp skrang kami da xsma skolah..dia da masok tknik nibong tebal.so,,xtau sngat pa cite.hehe..dulu kami gila2 gak..dlm kelas duk kami 2 pon jadi hingaq.ntah org kata pa..so wat? wat pandai da la..huahua..rhmah ni talkactive la,hyper pon kuat jgak.heeee~~kami pon contact2 dlm fb je la..klu da msa,then pi la umah dia,mlawat..jmpa2..hoho~
amah khilangan ayah trsyang sejak form4.wlopon mcm tu,tp dia ttap kuat,msih tabah mnjalani khidupan brsama mak,2 org kakak dan 2 org abg.smua ceria2,baik2..klu masalah kluarga tu,prkara biasa la..nana pon malu sbenarnya dgn kluarga dia..rsa mcm mnumpang kasih..haha,,,pasrah plak..haishh,,xley sedey,,idop mau happy! wat terok xpa jgn wat gedik.ahah! mcm mana ntah ayat rahmah aritu,,aku lupa laa.. xD

wish utk dia :: rahmah,,happy birthday yea.. maaf la,xdak adiah special pon..biasa2 jea..huhu..tp ari yg kita pi makan kat padang tu,adlah slah 1 adiah kcik je utk hg..,huhu,,xdak la mewah,kita smbut2 kita jer..harap korg smua happy yea ikhlas dripd aku! heee~
blaja ajin2 tau..msti hg cukop pulun kat skolah sna an? ahaha...makin maju nmpak..sempoi la tu! kami turut bgga! hehe~ aku kat sini pon duk bengong2 lgi.haisss~ xpa la..arap hg brjaya,,success dlm spm! okae?! :)ceyy,,,sgguh ka hg ni da couple hah? aku mcm xcaya ja..ahaha,,kwn2 aku mua da partner..aku plak yg sesat.wakiki..xpa la,,rebecca pon sngle lgi.aku geng ngn dia ja.hoho~klu mcm tu,,arap hg dgn dia bahagia la noh *aku pon was2 sapa dia* hahaha..ehh,,kirim salam kat arep ek.alaa,,baby yg mak hg mngasuh tu la..adoyyy! jgn mara.. xD

akhir kata ,smoga brjaya dlm hidup,bahagia disisi org trsyang dan hidup mu diberkati Allah s.w.t.trima kasih ats bantuan dan skongan mu slama ni.smoga khidupan mu sntiasa dterangi dgn cahayaNya dan ditemani oleh snyuman manis mu.    take care,,sayang hg!!! ^__^
 
:D she loves pink and butterfliesssssss!!! :D








♥ duluu..... ♥