geng



mustahil hubungan antara lelaki dan prempuan hanya sekadar kawan atau dianggap adikberadik?? faham tak?? means....mostly dalam hubungan antra lelaki dan prempuan msti ada simpan feeling la..hehex! ya ka?? nana pun confused..nana petik dari dialog crita korea.tapi kalau difikir2 balik ada betulnya juga..yg lelaki msti ada feeling kat prempuan,tp prmpuan hnya anggap sbagai kawan...begitu juga sebaliknya...mesti patah hati kan?? huuu~~nana pun ada ramai kwan..lelaki juga la...macam bdak2 klas 4Arif 2010..nana anggap diaorang mcm abg kot.heee...diaorang caring juga,pandai,suka melawak...kadang2 diaorang ni flirting..ala biasa la laki..hmph! shahid irfan mature la juga,azhar klu serius ok la,aiman pun ganas skit,farhan pon ok2 la..huhu..mocen gila2..hehex!! shauqi pun gila! tapi dia pndai woo~~ fakhry ni mangkox ckit..gila x gila juga la...kasar pun leh tahan la..duk gadoh pun dgn dia ni la!! ><! kesimpulannya diorang ni mmg gila2! mcm adikbradik..klu serius mmg serius..klu main2,habis kelas jd mcm pasar..hahax! klu mnta tlong pun diaorang cuba tlong.pandai tu pandai,tapi malas!! harap hubungan kekal lama..amin!!  apa2 pun nana hargai semua kawan2 nana...nana tak pernah lupa kat kawan2 nana..qudwatun,joannie,grace,amira,budak2 SKSN2006,fredaus,jin jin,yg kenal betul dengan nana la..SMKSN2009&2010 n the coming soon 2011,we all will become the seniors!!!.hahaha..THANX!! MISS you guyss,,!

♥ duluu..... ♥