ieja


NURSYAFIZA BINTI ROSLI
  • hmm...budak ni ehh..haha..halus jer.. :P
  • dia lawa gak oo..klu kat skolah an,korg tgok dia nmpak x ke-matured-an sngat la...hehe! tp klu tgok dia kat lua,cara dia berstyle,,mmg sempoi! mcm remaja sgguh! haha...org cakap betul ni!! :)
  • dia comel gak paaa..haa. xD paling obses gyla tenok dgn PINK and HELLO KITTY. =.=
  • dia boy nadia.ehh,,x! x! girl nadia..ehh?? konpius pulak??!! mna satu har? hahaha..yg pasti,diorg kapel 2 la.. ;D
  • dia ni x bnyak cakap actually.dia bendui2 gak la...heee~
  • tp kalau mai dia punya angin,perghhh! semua dia tolak mcm taufan.nana penah kena sekali.aduiii! =.=
  • dia bnyak pngalaman gak dlm kapel2 ni.then ade la pristiwa2 yg pelik jgak la,mmbawa kes besar.haiyerr,,tp skarang da okay2. :D kami banyak tolong dia dlm hal2 cintan mintan nih.*aiceyceycey! xD*
  • kadang2 kan,lepak dgn dia,benda yg susah,dia nak buat lgi susah..hahaha..merepek.contoh la an,kyna lebam tgan.so,buat2 la kata nak pi report polis,saman kreta yg laggar kyna tu.tp dia kata,"stakat tgan lebam tu xpayah la.hg bg ptah tgan ka,bru polis mau usha.: hahaha..gyla!
  • klu duk dgn dia,baru korg tau tabiat sebenar dia.cara gelak dia tu buat nana xtahan!! xDDD


4.syafiza->joker! ahaha...kejamnya aku.tee heee~ bukan joker(batman) tu yea.ygtu hodoh sngat.joker nana ni comel! mcm clown la jugak.hehe..ija lawak la..da la kecik! heheh! bila mai dia punya sawan kan,astaga..apa yg dia duk merepek pon xtau la..pastu dia riuhkan la suasana.gelak tak tentu pasal.sumpah,nana tak boleh dengar ija gelak.lawak kot! ija gelak,nana pon trgelak! kalau ada lawak ka apa,nana bukan gelak sbb lawak tu,tp sbb cara ija gelak..gylaa xtahan.sakit perot kot! hahahaha...tapi bila ija badmood,mmg gila2 jugak arhh..abes smua kena lenting.*geng2 kami ni jenis kuat lenting?! hahah!* abes smua kena tolak mcm taufan.hoho~walaupon dia kecik,tp dia pon ada msalah sndiri.dia mnangis sorg2,aihh,ingat kami xtau ke hah ija oi?! haha..bnyak jugak dia berahsia drpd kami.kdang2,nana brbuat2 pksa la jugak dia story kat nana or kami kan,sbb nana tau,dia tak boleh tangung sorang pnya.heheh! bila mai nana punya sawan,nana pulak la yg melawak dgn diorg.bertukar2 orang.hahaha.. :D

p/s:: nana takut clown & moskot! =.=

♥ duluu..... ♥