co0nf355i0n


< play the video > :)

i  dont know why i have to put this song,, :P


aku rasa diriku bodoh.adakah aku terlambat? tiada lgi peluang untuk aku? adakah kau sembunyikan sesuatu drpd aku? atau itu hanya imaginasi aku sahaja? aku cuba untuk berterus terang tapi aku tidak berani.
aku SUKA pada kau tapi
aku tidak CINTA pada kau
kerana aku yakin kau mungkin rasakan yang sama.betul? aku yakin ya. walaupun kau selalu hadir dalam ingatan aku,tapi aku rasa kau bukan untuk aku.begitu juga aku yg tidak sempurna untuk kau.aku taknak kehilangan kau.kau selalu ada untuk aku.walaupun kau bukan milik aku,jangan lah kau lukakan hati si dia tapi jangan kau tinggalkan aku.jangan lupakan aku.aku tidak minta untuk dicintai dan aku tidak mahu disakiti.tapi adakah kau cuba mmpermainkan aku? kalau itu yg kau niatkan,baik kau pergi.jangan ganggu aku.aku tidak sanggup melihat lakonan kau.aku tidak sanggup menanti ssesuatu yg tak pasti.aku tidak mahu menaruh harapan yg tinggi.aku gembira bila kau di sisi.kau mengasihi.tapi peritnya rasa bila kau bersama yg lain.apakah? mengapakah? terasa dipinggirkan.adakah aku ego? atau kau yg hipokrit? aku cuma pinta keikhlasan kau.ketulusan kau untuk bersama dgn aku.jika benar kita ditakdirkan bersama,tak kira apa,pasti akan kita tempuh hingga tibanya masa kita.aku tidak mahu mati dan tidak mahu melihat kau hanyut dek kerana cinta buta.jangan pernah kau tipu,smbunyi drpd aku.aku kasih pada mu.aku berharap kau sntiasa bahagia.

♥ duluu..... ♥